CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, May 7, 2009

Munajat hati ku..

Ya Allah..hati semakin lemas,smakin sesak. permintaan yg ku hajati tkabul namun hati tdk berada d sini utk menikmati nya. Ya Allah,ar-Rahman,ar-Rahim, hanya padaMU aku bmunajat.dgrlah rintihan ku ya Allah yg tdk pernah lelap.

ya Allah,ya Qahhar,berikan aku kkuatan bg mhadapi segala sesuatu yg telah Kau izinkn.ya Rabb,hny pdMu tmpt ku mengadu,maka jgnlah d tolak pmintaan ku ini ya Allah.

ya Ghaffar, ampunilah dosa ku yg selalu melampaui batas, yg selalu blebihan dlm urusan ku. ya Allah, ku pinta, ku rayu pdMu, jgnlah kau duga aku dgn sesuatu yg dpt memesongkan hati ku drpd terus ingin dkt pd Mu ya Allah. izinkn aku kembali pd fitrah mengagungkan Mu krn hny Engkau yg layak d agungkan.izinkn aku hampir pd Mu ya Allah,dan jauh kan aku dr jalan maksiat yg tkutuk.

ya Allah, ku pohon, jgnlah Kau duga aku dgn ssuatu yg tdk dpt aku hadapi. jgn lah aku dduga dgn ssuatu, pdhal aku tdk bkuasa menakluki. jgn krn dugaan aku gagal pd Iblis laknatullah dn tenteranya.

ikat lah nafsu ku dn leraikn hny pd yg halal. tunjukkan lah jln ya Allah,jln Mu yg benar. aku bsyukur pd Mu ya Allah krn Engkau telah mlimpah kn aku dgn perasaan kasih sayang, namun jauh kn aku dr kasih sayang yg batil ya Allah. jauh kn aku dr segala yg batil ya Allah. dktkn lah diri ku pd cinta yg sejati d dunia,agar aku mjumpai org yg bhak ke atas diri ku,yg dpt mdktkn diri ku pd Mu ya Allah.

ikat kn aku pd cinta yg telah kau tuliskn d Luh Mahfuz ya Allah.

berikan aku ksabaran dlm menantikan cinta itu. ya Allah, berikan lah belas kasihan Mu pd ku ya Allah, hamba mu yg lemah. berikn lah aku belas kasihan dr sisi Mu Ya Rabb, belas kasihan ibarat 99 belas kasihan yg Kau tangguh utk hari akhirat ya Allah. aku hina dgn segunung dosa, yg ku harap akan Kau ampun kn, namun hentikan lah diri ku drpd mengumpul dosa atas dasar mcari kbahagian hati yg mungkin melawan takdir Mu. pd takdir Mu aku bsabar,pd takdir Mu aku bharap. pd takdir Mu, aku yakin janji Mu tdk pernah Kau mungkiri. kerana segala ssuatu adalah kerana Mu yg Allah.

ampuni dosa ku, dan dktkn diri ku pd Mu yg Maha Suci. amin amin..

0 comments: